СИНЕРГІЯ ОСВІТИ: ПАРТНЕРСТВО ЗАКЛАДУ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ТА УНІВЕРСИТЕТУ ДЛЯ РОЗВИТКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19291Ключові слова:
партнерство в освіті, компетентності, інтеграція, розвиток молодіАнотація
У статті розкрито роль партнерства між закладами позашкільної та вищої освіти в забезпеченні комплексного розвитку майбутніх фахівців. Висвітлено ключові механізми співпраці, які сприяють формуванню професійної ідентичності та практичних навичок у молоді. Завдяки позашкільній освіті учні розвивають гнучкі компетентності, креативне мислення та дослідницькі здібності, тоді як університети забезпечують їх необхідною науково-методичною базою. Стаття аналізує вплив інтеграції освітніх процесів на підготовку молодих людей до успішної академічної та професійної діяльності.