ВИКОРИСТАННЯ КІЛЬКОХ ІНТЕЛЕКТІВ ДЛЯ ПОКРАЩЕННЯ ЗАСВОЮВАННЯ ТЕХНІЧНОЇ ЛЕКСИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ІНЖЕНЕРНИХ ВНЗ: МУЛЬТИМОДАЛЬНИЙ ПІДХІД
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19275Ключові слова:
множинні інтелекти, технічна лексика, інженерна освіта, мультимодальне навчання, засвоєння мовиАнотація
У цій статті досліджується застосування теорії множинного інтелекту (МІ) для покращення засвоєння технічної лексики серед студентів інженерних факультетів українського технічного університету. У дослідженні використовуються мультимодальні стратегії навчання, такі як діаграми, рольові ігри та завдання з розв’язання проблем, щоб залучити візуально-просторовий, міжособистісний та логіко-математичний інтелект студентів. Результати показують у середньому 27,7% покращення у запам’ятовуванні словникового запасу та практичному використанні, що демонструє ефективність підходів на основі МІ порівняно з традиційними методами. Отримані результати свідчать про те, що адаптація навчання мови до когнітивних здібностей не тільки покращує засвоєння словникового запасу, але й озброює студентів основними навичками спілкування для їхньої майбутньої кар’єри в інженерії. Перспективи подальших досліджень включають поширення методів на основі МІ на інші аспекти технічного вивчення мови та професійного спілкування.