ПЕРСПЕКТИВИ ВЧИТЕЛІВ: ПРОЛИВАННЯ СВІТЛА НА ДОШКІЛЬНУ ТЕХНОЗАЛЕЖНІСТЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-823.1.19268

Ключові слова:

технологічна залежність, дошкільнята, вихователі дошкільних закладів, якісне дослідження, турецький контекст

Анотація

Останніми роками все більша поширеність технологій у житті маленьких дітей викликала занепокоєння щодо їх впливу на ранній розвиток дітей. У цьому дослідженні розглядаються точки зору вихователів дошкільних закладів щодо технічної залежності, зосереджуючись на її впливі на поведінку дітей, соціальні навички та когнітивний розвиток. Завдяки якісному аналізу інтерв’ю з вихователями дошкільних закладів дослідження показує, що хоча технології пропонують освітні переваги, надмірний час перед екраном може перешкоджати соціальній взаємодії, об’єму уваги та емоційної регуляції молодих учнів. Мета цього дослідження – визначити пропозиції щодо вирішення проблем технологічної залежності, що виникають у дошкільному навчальному закладі, згідно з думками педагогів, які працюють у дошкільних закладах. У дослідженні взяли участь 10 вихователів дошкільних закладів. Це дослідження проливає світло на зростаючу проблему залежності від технологій у дошкільній освіті та дає дієві рекомендації щодо створення збалансованого та відповідного розвитку підходу до використання технологій у дошкільних закладах.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-18

Номер

Розділ

Статті