ІННОВАЦІЙНІ ПЕДАГОГІЧНІ ПІДХОДИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-823.1.18161Ключові слова:
інноваційна педагогіка, методика навчання, оцінюванняАнотація
Визначення педагогічної інновації, незалежно від включення в неї технології, залежить від багатогранної взаємодії між самою інновацією та іншими контекстуальними факторами. Ці фактори охоплюють освітню політику, лідерство, культурні норми та цінності, ставлення та навички вчителя, а також характеристики учнів. Будь-який теоретичний або академічний предмет можна викладати через педагогіку. Викладання педагогіки допомагає вчителям зрозуміти, як покращити навчання. Академічні установи повинні віддавати пріоритет педагогіці для вдосконалення здібностей учителя. Ефективна педагогіка сприяє поглибленому розумінню основного матеріалу як студентами, так і викладачами, тим самим підвищується якість викладання та навчання. Інновації передбачають прийняття чіткої точки зору під час підходу до викликів і пошуку рішень для них. Крім того, варто зазначити, що це також сприяє підвищенню загальної якості освіти, оскільки стимулює студентів до критичного мислення та вирішення проблем, отже сприяючи розробці інноваційних рішень складних питань. Мета статті полягає в тому, щоб вивчити оптимальні стратегії, які використовують викладачі, які працюють у технологічно складних умовах, для ефективної інтеграції нових методів навчання з метою підвищення залучення студентів і сприяння вагомому досвіду навчання.