Cистема вимірювання палива літаків на основі датчиків гідростатичного тиску

Автор(и)

  • Олег Ігорович Смірнов Національний авіаційний університет, Київ
  • Микола Кирилович Філяшкін Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.77.18008

Ключові слова:

паливна система літака

Анотація

Розроблено побудову паливно-вимірювальної системи літака на основі датчиків гідростатичного тиску, що дає змогу визначити залишок палива в баках літака під час його еволюцій. При еволюціях літаків вимірювання залишку палива в існуючих системах вимірювання палива за допомогою поплавкових і ємнісних датчиків рівня палива має досить складну електромеханічну конструкцію та значні масогабаритні характеристики. Це в сукупності впливає на надійність таких систем в цілому і призводить до значних методичні похибки у визначенні залишку палива при маневреному польоті. Запропонована система з використанням датчиків гідростатичного тиску та комп’ютера може значно підвищити ефективність існуючих систем вимірювання палива, а також може використовуватися для калібрувальних випробувань як на землі, так і в польоті.

Біографії авторів

Олег Ігорович Смірнов , Національний авіаційний університет, Київ

Кандидат технічних наук

Доцент

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Микола Кирилович Філяшкін , Національний авіаційний університет, Київ

Кандидат технічних наук

Професор

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів

Посилання

Granino A. Korn, Theresa M.n Korn. Mathematical Handbook for scinetistits and engineers. Mc-Graw-Hill Book Company, New-York, 1968, 831 p.

V. O. Rogozhin, A. V. Skrypez, M. K. Filyashkin, and M. P. Mukhina, Stand-alone navigation systems for a concrete type of aircraft and their maintenance. NAU, Kyiv, 2015, 308 p.

F. M. Zakharin, V. M. Sineglazov, and M. K. Filyashkin, Algorithmic support for inertial-satellite navigation systems. NAU, Kyiv, 2011, 320 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-09-27

Номер

Розділ

АВІАЦІЙНИЙ ТРАНСПОРТ