Cистема контролю стану конструкції літального апарата

Автор(и)

  • A. P. Kozlov Національний авіаційний університет, Київ
  • R. L. Pantyeyev Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.57.13243

Ключові слова:

Операційний ресурс, літак, пружна деформація, ємнісний датчик, чутливий елемент, критична деформація, система керування

Анотація

Показано необхідність організації і виконання безперервного контролю деформацій елементів конструкції повітряного корабля для своєчасного виявлення їх критичних значень. Наведено короткий огляд існуючих методів і пристроїв вимірювання мікропереміщень. Запропоновано варіанти конструкцій датчиків мікропереміщень та наведено структурну схему вимірника, побудованого на основі ємнісного перетворювача з «відкритим» полем. Розглянуто функціонування системи безконтактного вимірювання деформацій елементів конструкції повітряного корабля. Запропонована вимірювальна схема дозволяє вирішити проблему перемикання випромінюючих електродів і повністю автоматизувати роботу системи неперервного контролю стану конструкції повітряного корабля.

Біографії авторів

A. P. Kozlov, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Навчально-науковий інститут інформаційно-діагностичних систем

Кандидат технічних наук. Доцент

R. L. Pantyeyev, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Навчально-науковий інститут інформаційно-діагностичних систем

Кандидат технічних наук. Доцент

Посилання

R. Emden, The fundamentals of aerostatic. Moscow, 1936, 35 p. (in Russian).

V. E. Kuzmichev, Laws and formulas of physics. Directory. Kyiv, Naukova Dumka, 1989, 864 p. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ