Методика дослідження точності модифікованого алгоритму виявлення лінійних орієнтирів

Автор(и)

  • M. P. Mukhina Національний авіаційний університет, Київ
  • O. Yu. Tkachenko Національний авіаційний університет, Київ
  • I. V. Barkulova Національний авіаційний університет, Київ

DOI:

https://doi.org/10.18372/1990-5548.56.12940

Ключові слова:

Перетворення Хафа, детектор границь Кенні, лінійні орієнтири, навігаційна система з корекцією

Анотація

Розроблено алгоритм пошуку найбільш протяжного орієнтира, за яким БПЛА може слідувати і здійснювати корекцію польоту. Алгоритмічне забезпечення було розроблено на основі мови Python. Функціональністю програмного забезпечення є виявлення лінійних орієнтирів на зображеннях геофізичного поля, отриманих з борту БПЛА у режимі реального часу. Дані зображення оброблено методом перетворення Хафа. У результаті отримано візуалізацію виявлення об'єкта з найбільшою протяжністю, тобто лінійного орієнтира, що дозволяє оцінювати місцезнаходження БПЛА. Проведений візуальний аналіз ефективності алгоритму для корекції ІНС показав, що дане алгоритмічне забезпечення є вдалим варіантом для використання на борту БПЛА, а завдяки застосуванню систем технічного зору, дає найбільш точний результат у визначенні місця розташування БПЛА.

Біографії авторів

M. P. Mukhina, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Навчально-науковий інститут інформацій-но-діагностичних систем

Доктор технічних наук. Професор

O. Yu. Tkachenko, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Навчально-науковий інститут інформацій-но-діагностичних систем

Магістр

I. V. Barkulova, Національний авіаційний університет, Київ

Кафедра авіаційних комп’ютерно-інтегрованих комплексів, Навчально-науковий інститут інформацій-но-діагностичних систем

Аспірант

Посилання

Kusainov A. A. Development of control system un-manned aerial vehicle along a predetermined path. – Novosibirsk, 2013. – 60 p.

Hartley R., Zisserman A. Multiple view geometry in computer vision. – Australian National University, Canberra, Australia. – Cambridge University Press 2000, 2003. – 673 p.

В.О. Рогожин, В.М. Синєглазов, М.К. Філяшкін. Пілотажно-навігаційнйкомплексиповітрянихсуден: Підручник – К.: НАУ, 2005.

Javed, and M. Shah, “Tracking and object classification for automated surveillance,” in European Conference on Computer Vision, Springer, Berlin, Heidelberg, 2002, pp. 343–357.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

ТРАНСПОРТНІ СИСТЕМИ