Високоточна бортова система керування та вимірювання рівня палива
DOI:
https://doi.org/10.18372/1990-5548.56.12932Ключові слова:
Паливо-вимірювальна система, рівнеміри, авіаційні паливоміри, об’ємометричний метод, діафрагменний вузол, диференціальний манометр, бак-кесонАнотація
Розглядаються паливо-вимірювальні системи сучасних повітряних суден. Показано необхідність їх подальшого удосконалення згідно рекомендаціям ІКАО. Наведено короткий огляд методів та засобів вимірювання рівня палива в баках в сучасних авіаційних паливомірах. Пропонується розробка та створення високоточного витратоміра повітря та розробки структури ПВС на основі вимірювання витрат надпаливного повітря у баках-кесонах з автоматичною стабілізацією тиску повітря в баці. Розглядаються конструкції діафрагменного вузла та диференціального манометра, що входять до об’ємометричної паливо-вимірювальної системи. Дається опис структури системи та її функціонування. Розроблена система дозволяє створити обладнання з покращеними характеристиками.
Посилання
G. N. Bobrovnikov and А. G. Katkov, Methods for measuring levels. Moscow, Mashinostroenie, 1977, 168 p. (in Russian)
О. А. Kuznetsov, Automatic level control of two media, Leningrad, Energia, 1984, 88 p. (in Russian)
S. F. Chistyakov and D. V. Radun, Thermotechnical measurements and instruments. Moscow, Vysshaya shkola, 1972, 392 p. (in Russian)
А. V. Bugrov, High-frequency capacitive converters and quality control devices. Moscow, Mashinostroenie, 1982, 96 p. (in Russian).
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).