ВПЛИВ ІДЕЙ ПРОСВІТНИЦТВА НА РОЗВИТОК СУЧАСНОЇ ТЕОРІЇ І ПРАКТИКИ ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНОГО СТАВЛЕННЯ ДО ЗДОРОВ’Я ВИХОВАНЦІВ ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20302Ключові слова:
ціннісні орієнтири особистості, ціннісне ставлення до власного здоров’я, заклад позашкільної освіти, одарована особистістьАнотація
У статті розглядаються питання формування ціннісного ставлення до здоров’я обдарованих вихованців закладів позашкільної освіти. Охарактеризовано основні філософсько-педагогічні підходи діячів епохи Просвітництва до формування ставлення до здоров’я як важливої життєвої цінності. Висвітлено роль позашкільної освіти у розвитку ціннісних орієнтацій одарованих вихованців у контексті їх соціокультурного розвитку.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.