ВИКЛАДАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ПРИКЛАД НЕПЕРЕРВНОСТІ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Самійло Кравець Відокремлений структурний підрозділ «Київський фаховий коледж комп'ютерних технологій та економіки ДНП ДУ«КАІ»
  • Вікторія Морозова Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр»
  • Наталія Морозова Державна служба статистики України
  • Ярослава Морозова Київський фаховий коледж зв'язку

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20292

Ключові слова:

мотивація, алгоритм, програмування, клас, кроки

Анотація

Дане дослідження присвячене викладанню програмування, а саме послідовності етапів вивчення даної дисципліни для початкового ознайомлення з нею. Ми розглянемо це в дещо спрощеному вигляді, щоб це було зрозуміло не тільки викладачам, а й здобувачам освіти і школярам. Покажемо це на конкретних простих прикладах ефекивність мотивації до вивчення програмування.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Кравець , С., Морозова , В., Морозова , Н., & Морозова , Я. (2025). ВИКЛАДАННЯ ПРОГРАМУВАННЯ ЯК ПРИКЛАД НЕПЕРЕРВНОСТІ ОСВІТИ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 397–406. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20292

Номер

Розділ

Статті