MATLAB ЯК ІНСТРУМЕНТ ДЛЯ ВДОСКОНАЛЕННЯ НАВЧАННЯ ФІЗИКИ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20287Ключові слова:
Matlab, фізика, моделювання, інтеграція, методи навчанняАнотація
Стаття присвячена аналізу інтеграції Matlab в освітній процес фізики, зокрема у викладанні теоретичного матеріалу, проведенні лабораторних і практичних занять, а також у науково-дослідній роботі здобувачів вищої освіти. Розглядається роль Matlab у візуалізації складних фізичних процесів, що сприяє глибшому розумінню абстрактних концепцій та закономірностей. Поєднання Matlab з традиційними методами навчання сприяє розвитку критичного мислення та компетентностей студентів, що робить цей підхід універсальним для підготовки висококваліфікованих фахівців. Даний підхід розглянуто на прикладі вивчення теми «Основи гідродинаміки». Запропонована методика може бути адаптована для різних освітніх програм та рівнів підготовки здобувачів освіти.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.