БІБЛІОТЕРАПІЯ – ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ СТУДЕНТСТВА БАКАЛАВРАТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20277Ключові слова:
бібліотерапія, психологія, резильєнтність, вища освіта, воєнний станАнотація
У статті розглянуто вплив бібліотерапії на підвищення рівня резильєнтності вітчизняного студентства бакалаврату в сучасних умовах воєнного стану в Україні.
##submission.downloads##
Опубліковано
2025-07-27
Як цитувати
Голубєва , М., & Балачіна , Д. (2025). БІБЛІОТЕРАПІЯ – ЧИННИК ПІДВИЩЕННЯ РЕЗИЛЬЄНТНОСТІ СТУДЕНТСТВА БАКАЛАВРАТУ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ В УКРАЇНІ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 290–296. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20277
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.