ІНСТРУМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ

Автор(и)

  • Інна Григорівна Божко Фастівська школа народної майстерності Фастівської міської ради

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20270

Ключові слова:

штучний інтелект, Playground AI, візуальне самовираження, креативність, технології

Анотація

У статті розглянуто потенціал штучного інтелекту у розвитку здібностей обдарованих учнів. Статтю присвячено особливостям створення зображень за допомогою платформи Playground AI та порівняльному аналізі цих можливостей з людською творчістю. На основі аналізу сучасних інструментів ШІ та методик їх використання у освітньому процесі визначено ключові можливості, що сприяють глибокій індивідуалізації навчання, розвитку креативного мислення та заохоченню до самостійного дослідницького пошуку. В роботі проведено оцінку потенціалу та викликів штучного інтелекту як засобу для візуального самовираження у порівнянні з процесом створення зображень художником.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Божко , І. Г. (2025). ІНСТРУМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 223–230. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20270

Номер

Розділ

Статті