ІНСТРУМЕНТИ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ ДЛЯ РОЗВИТКУ ПОТЕНЦІАЛУ УЧНІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20270Ключові слова:
штучний інтелект, Playground AI, візуальне самовираження, креативність, технологіїАнотація
У статті розглянуто потенціал штучного інтелекту у розвитку здібностей обдарованих учнів. Статтю присвячено особливостям створення зображень за допомогою платформи Playground AI та порівняльному аналізі цих можливостей з людською творчістю. На основі аналізу сучасних інструментів ШІ та методик їх використання у освітньому процесі визначено ключові можливості, що сприяють глибокій індивідуалізації навчання, розвитку креативного мислення та заохоченню до самостійного дослідницького пошуку. В роботі проведено оцінку потенціалу та викликів штучного інтелекту як засобу для візуального самовираження у порівнянні з процесом створення зображень художником.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.