ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ: ФОРМАЛЬНА, НЕФОРМАЛЬНА, ІНФОРМАЛЬНА ТА ДУАЛЬНА ОСВІТА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20250

Ключові слова:

світовий освітній простір, формальна, неформальна, інформальна та дуальна освіта, безперервна освіта

Анотація

Порушено питання формування професійних компетентностей в аспектах: формальної, неформальної, інформальної та дуальної освіти (безперервна освіта). Висвітлена методологія, сучасні наукові підходи, тенденції цих форм та їх поєднання. Що це за види професійного розвитку, їх провідні характеристики, переваги та недоліки. Надано практичні рекомендації: як поєднувати різні форми навчання та будувати власну траєкторію навчання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Супрун , Д. М., Лоунер M.-А., & Макаренко , П. В. (2025). ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СИСТЕМІ БЕЗПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ: ФОРМАЛЬНА, НЕФОРМАЛЬНА, ІНФОРМАЛЬНА ТА ДУАЛЬНА ОСВІТА. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 39–48. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20250

Номер

Розділ

Статті