ГЕЙМІФІКАЦІЯ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ: ЗМІНА МЕТОДОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20249

Ключові слова:

гейміфікація на основі ШІ, інтерактивне навчання, персоналізована освіта, залученість студентів

Анотація

Гейміфікація в освіті стала потужним інструментом для підвищення залученості студентів та результатів навчання. Інтегруючи штучний інтелект (ШІ) у гейміфіковані навчальні середовища, навчальні заклади революціонізують спосіб взаємодії студентів з контентом. Гейміфікація на основі ШІ не лише робить навчання цікавим, але й адаптується до індивідуальних потреб у навчанні, забезпечуючи персоналізований освітній досвід. У цій статті досліджується інтеграція ШІ з гейміфікацією у викладання, розглядаючи, як ШІ можна використовувати для підвищення мотивації, залученості та загальної ефективності навчання. Ключові аспекти включають ігрову механіку, інструменти ШІ для персоналізованого навчання та теоретичні основи, що підтримують гейміфіковані освітні системи.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Равіндран, Д.-р. Д. (2025). ГЕЙМІФІКАЦІЯ НА ОСНОВІ ШТУЧНОГО ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ: ЗМІНА МЕТОДОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 29–38. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20249

Номер

Розділ

Статті