ТЕХНОЛОГІЇ В КЛАСІ: РОЗГЛЯД ПОГЛЯДІВ ВЧИТЕЛІВ НА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАСТАВЛЕННЯХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20247

Ключові слова:

дошкілля, технологія, педагог, якісне навчання

Анотація

Інтеграція технологій у дошкільні класи стала помітною темою в дошкільній освіті, що викликало різні думки серед педагогів. У цьому дослідженні досліджуються точки зору вихователів дошкільних закладів щодо використання технологій у середовищі раннього навчання, зосереджуючись на їхніх перевагах, проблемах і наслідках для педагогічної практики та розвитку дитини. Дані були зібрані під час інтерв’ю з вчителями з різних навчальних закладів. Це дослідження є якісним. У дослідженні взяли участь 10 вихователів дошкільних закладів. Отримані результати показують, що хоча багато педагогів визнають потенціал технологій для покращення навчального досвіду, зокрема у розвитку цифрової грамотності та інтерактивної взаємодії, зберігаються занепокоєння щодо часу, проведеного за екраном, доцільності розвитку та потенціалу для зменшення практичної та соціальної взаємодії. Дослідження підкреслює необхідність розробки продуманих стратегій і політики, які узгоджують використання технологій з цілями розвитку, забезпечуючи їх роль як допоміжного, а не домінуючого компонента дошкільної освіти.

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-07-27

Як цитувати

Кабадайі , А. (2025). ТЕХНОЛОГІЇ В КЛАСІ: РОЗГЛЯД ПОГЛЯДІВ ВЧИТЕЛІВ НА ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ У ДОШКІЛЬНИХ НАСТАВЛЕННЯХ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(5), 8–17. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.20247

Номер

Розділ

Статті