ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ У КАРАЗІНСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ – НОВИЙ РІВЕНЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16669Ключові слова:
інформаційний простір, змішане навчання, СДМ (LSM) «Мудл», веб-ресурси, комунікаційні засобиАнотація
У статті розглядаються основні характеристики дистанційної складової змішаного навчання у системі класичної освіти в умовах трансформації структури освітнього процесу в межах освітньо-інформаційного простору на базі СДМ «Мудл», що інтегрує комунікаційні та інформаційні сервіси (Зум, Міт, сторінки у фейсбуці, канал «Телеграм» та «Ютуб»), які сьогодні є найбільш природніми для сучасної молоді, у спільну єдину систему.
##submission.downloads##
Опубліковано
2022-06-26
Як цитувати
Тимченко , Г., Літвінова , А., & Акінін , Л. (2022). ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ У КАРАЗІНСЬКОМУ УНІВЕРСИТЕТІ – НОВИЙ РІВЕНЬ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ. Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти, 1(2), 789–797. https://doi.org/10.18372/2786-5487.1.16669
Номер
Розділ
Статті
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній заклад середньої освіти – доуніверситетська підготовка – заклад вищої освіти

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.