МАТЕМАТИЧНА МОДЕЛЬ ПРОЦЕСУ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ІЗ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОМИСЛОВЕ ВИРОБНИЦТВО

Ю.В. Задонцев

Анотація


 Розглянуто математичну модель процесу підготовки фахівців з впровадження інформаційних технологій у промислове виробництво з використанням різних форм навчання. Аналітичні моделі дозволяють оцінити рівень підготовки фахівця до виконання окремого завдання. Моделі враховують вхідний рівень готовності фахівця, комплексний коефіцієнт відповідності умов проведених заходів та рівень засвоєння знань, умінь, навиків.


Ключові слова


інформаційні технології; математична модель; форма навчання

Посилання


Модели управления учебным процессом вуза / И.П. Чучалин, В.З. Ямпольский, В.Н. Чудинов и др. – Томск: Изд-во Томського ун-та, 1992. – 180 с.

Леонтьев Л.П. Проблемы управления учебным процессом: Математические моде-ли / Л.П. Леонтьев, О.Г. Гохман.– Рига, 1984. – 239 с.

Павленко П.М. Автоматизовані системи технологічної підготовки розширених виробництв. Методи побудови та управління: монографія / П.М. Павленко. – К.: Кн. вид-во НАУ, 2005. – 280 с.

Автоматизированные информационные технологии в экономике / под. ред. Г.А. Титоренко. – М.: Компьютер ЮНИТИ, 1998. – 336 с.

Информационные технологии в наукоемком машиностроении: Компьютерное обеспечение индустриального бизнеса / под общ. ред. А.Г. Братухина. – К.: Техніка, 2001. – 728 с.

Павленко П.М. Обґрунтування показників оцінки ефективності підготовки фахів-ців з використанням різних форм навчання / П.М. Павленко, Ю.В. Задонцев, А.О. Хлевний // Електроніка та системи управління. – 2010. – №2. – С. 153–157.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ