Синтез нестаціонарної системи автоматичного керування польотом літака при заході на посадку

А. О. Краснопольський

Анотація


Запропоновано метод синтезу структури системи автоматичного керування, що допускає великий коефіцієнт підсилення без порушення стійкості. Розглянуто адаптивну систему у вигляді алгоритму і структурної схеми, що можуть бути використані у програмі бортового обчислювального комплексу на прикладі літака цивільної авіації, для автоматичного настроювання коефіцієнта підсилення, виходячи з вимог заданої стійкості перехідного процесу

Посилання


Шевелев А.Г, Критерий устойчивости типа Гурвица для линейных нестационарных динамических систем //Кибернетика и вычислительная техника. - 1986. -Вып. 69. - С. 20-27.

Шевелев АТ. Устойчивость линейных нестационарных систем автоматического управления при постоянно действующих возмущениях // Кибернетика и вычислительная техника. - 1999. - Вып. 124. - С.56-65.

Шевелев А.Г. Оценка экспоненциальной устойчивости линейных нестационарных динамических систем; критерии устойчивости // Кибернетика и вычислительная техника. - 2000. - Вып. 126. - С. 3-18.

Белогородский С.Л. Автоматизация управления посадкой самолета. - М,: Транспорт,!972. - С. 351.

Шевелев А.Г. Применение преобразования Лапласа для решения линейных дифференциальных уравнений с переменными коэффициентами //Укр. мат. журн. - 1969. - Т. 21, № 5. - С. 640-652.

Мееров М.В. Синтез структур автоматического регулирования высокой точности. - М.: Наука, 1967. - 420 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 2306-1472 (Online), ISSN 1813-1166 (Print)

Передплатний індекс 86179

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASEBSCOCrossRefBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ