ВИКОРИСТАННЯ РОЛЬОВИХ ІГОР У ПРОЦЕСІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ

Автор(и)

  • Лариса ІЩЕНКО

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2328

Анотація

 Стаття описує методику викладання іноземних мов з використанням ро-льових ігор, які займають важливе місце у практиці вивчення іноземних мов. Цінність статті полягає в розроблених моделях рольових ігор, що описуються в ній

Біографія автора

Лариса ІЩЕНКО

ст. викладач

Посилання

Шостак О.Г, Іщенко Л.Й., Конопляник Л.М., Фурса О.С. Англійська мова: ARCHITECTURE: Навчальний посібник – К., 2007. –284 с.

Fityo N. Role Games in Teaching ESP The 9th Annual NationalTESOL Ukraine Convention. “Building Cross-Cultural understanding through ELT”– Horlivka, Ukraine. – 2004. – С. 91 – 95.

Litovchenko I. Role Plays in Learning the English Language The 9th Annual National TESOL Ukraine Convention. “Building Cross Cultural understanding through ELT”– Horlivka, Ukraine. – 2004. – С. 76 – 79.

Ruda N. Role Plays in Business English The 10th Annual National TESOL Ukraine Convention. “Communication in the Global Age”– K.: NAU. – 2005. – С. 476 – 490.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Літетратурознавство. Фольклористика