ПЕРЕВАГИ ЗАСТОСУВАННЯ ПРЯМОГО МЕТОДУ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ПРОЦЕСІ ЇЇ ВИВЧЕННЯ

Автор(и)

  • Богдана БИСТРОВА

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2327

Анотація

 В статті висвітлюється питання створення умов для вивчення іноземних мов аналогічних тим, які існують при засвоєнні рідної та досліджується зна-чення впливу рідної мови на процес вивчення іноземної мови. Стаття містить інформацію про спроби знайти найбільш ефективні та раціональні методи навчання іноземним мовам.

Біографія автора

Богдана БИСТРОВА

викладач

Посилання

Артёмов В. Психология обучения иностранным языкам – М., 1969. – 464 с.

Бородіна Г., Бовчалюк Я. Система і характер вправ професійно-орієнтовного підручника для інтенсивного навчання читання // Іноземні мови – 2000. – №3. – С. 37 – 39.

Панова Л. Основні етапи розвитку методики навчання іноземних мов у ХІХ–ХХ ст. – Ніжин,1999. – 18 с.

Brown, H.D.2000. Principles of Language Learning and Teaching. 4th ed. White Plains, NY: Addison Wesley Longman: 19-22 р.

Schweers, C. 1999. Using L1 in the L2 classroom. English Teaching Forum 37 (2):6-9 р.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Літетратурознавство. Фольклористика