ВИБІР НАЙЕФЕКТИВНІШИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ МОТИВАЦІЇ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • Тетяна КУЛІКОВА

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2325

Анотація

 Стаття присвячена питанню вибору найефективніших методів навчання, які можуть забезпечити мотивацію вивчення іноземної мови як спонукання, що спричиняють активність і визначають її направленість є актуальним на будь-якому етапі вивчення іноземної мови.

Біографія автора

Тетяна КУЛІКОВА

ст. викладач

Посилання

Білоконь Г. Вплив фактору збільшення часу усного мовлення на вдосконалення комунікативної компетентності // Мова та історія Зб. наук. праць. – К., 2005. – Вип. 78/79. – С. 106 – 111.

Іщенко Л. Використання музики у навчальному процесі // Мат-ли Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених. Актуальні проблеми філології. – Дніпропетровськ, 2003 – С. 102 – 104.

Никифорова Г., Дмитриева М., Сеткова В. Практикум по психологи менеджмента и профессиональной деятельности. – СПб., 2003. – 445 с.

Пассов Е. Коммуникативный метод обучения иноязычному говорению. – М., 1991. – 320 с.

Пилипів О. Роль мотивації при вивченні іноземної мови // Мат-ли VII Міжн. наук.-практ. конф. – Дніпропетровськ, 2004. – Т. 20. – С. 76 – 79.

Скляренко Н., Онищенко Е., Захарова С. Обучение речевой деятельности на английском языке в школе. – К., 1988. – 150 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Літетратурознавство. Фольклористика