ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ АВІАЦІЙНОЇ ГАЛУЗІ ДО ІНШОМОВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Леся КОНОПЛЯНИК

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2324

Анотація

 У статті представлено авторську дидактичну модель підготовки майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у майбутній професійній діяльності та пояснюються основні компоненти моделі. Також розглядаються основні критерії, показники та характеристики рівнів готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до іншомовної діяльності з метою визначення необхідного рівня для продуктивної діяльності.

Біографія автора

Леся КОНОПЛЯНИК

ст. викладач

Посилання

Гришкова Р.О. Педагогічні умови реалізації особистісно орієнтованого навчання іноземної мови студентів нефілологічних спеціальностей вищих закладів освіти: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.04 / Національний педагогічний університет ім. М.П. Драгоманова. – К., 2000. – 20 с.

Загальноєвропейські рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання / Наук. ред. українського видання д-р пед. наук, професор С.Ю. Ніколаєва. – К., 2003. – 262 c.

Николаева С.Ю. Индивидуализация обучения иностранным языкам: Монография. – К., 1987. – 139 с.

Ягельська Н.В. Методика організації самостійної роботи студентів з англійської мови з використанням професійного мовного порт-феля: Автореф. дис. … канд. пед. наук: 13.00.02. – К., 2005. – 23 с.

##submission.downloads##

Номер

Розділ

Літетратурознавство. Фольклористика