ЛЕКСИКА ОЦІННОЇ СЕМАНТИКИ В ЕКОНОМІЧНОМУ ДИСКУРСІ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.17.2316Анотація
У статті розглянуто іменники на позначення економічного становища, поширені у медійному дискурсі. На основі компонентного аналізу словникових дефінійій виділено їх дескриптивні і оцінні семи, проаналізовано комбінаторні відмінності.За результатами вивчення контекстуальних вживань виявлено прагматичні фактори, релевантні для оцінного значення.Посилання
Арутюнова Н.Д. Типы языковых значений. Оценка. Событие. Факт. – М., 1988. – 341 с.
Вольф Е.М. Функциональная семантика оценки. – М., 1985. – 236 с.
Тер-Минасова С.Г. Язык и межкультурная коммуникация. 2-е изд. – М., 2004. – 352 с.
Chevallier J.P. Free money supply and growth. – http.chevallier.over-blog.net.
The Economist, 2009.
Англо-русский словарь по экономике и финансам. Под редакци-ей В.Аникина. – СПб., 1993. – 578 с.
Борисов А.Б. Большой экономический словарь. – М., 2003. – 395 с.
Філософський енциклопедичний словник. – К., 2002. – 742 с.
Collins Dictionary. – http//www.Collinslanguage.com.
Encarta Dictionary. – htpp//Encarta/msn/com.
Longman Dictionary of Contemporary English. – Pearson Longman,2004 – 1922.
Oxford Collocations Dictionary. – htpp//www.xiaolai.net/ocd.