НАВИЧКИ МІЖОСОБИСТІСНОГО СПІЛКУВАННЯ У КОМУНІКАТИВНОМУ ПРОЦЕСІ: З ОГЛЯДУ ПОЗИЦІЇ ГУМАНІСТИЧНОЇ ТЕОРІЇ

Автор(и)

  • Касим ТАТЛИЛИОГЛУ

DOI:

https://doi.org/10.18372/2520-6818.38.13296

Ключові слова:

міжособистісна комунікація, навички ефективної комунікації, спілкування, самооцінка, сприйняття, емпатія, гуманістична теорія

Анотація

У статті розглядаються питання ефективних комунікативних процесів та навичок спілкування в контексті вивчення гуманістичної теорії. Розглянуто основні визначення комунікації та пріоритетні підходи вивчення цього поняття крізь призму психологічної науки. Перш за все, дослідження зосереджене на розумінні та тлумаченні основних характерних навичок ефективної комунікації.

Посилання

Baltaş, Z. & Baltaş, A. (2010). Body Language. (45th edition). İstanbul: Remzi Bookstore.

Başol, E. (2015). Communication in health instituons, implementation and issues: An application on patient communication with health personal (Namık Kemal University Medical School). (Unpublished Master Thesis). Institute of Social Sciences, Beykent University, İstanbul.

Cüceloğlu, D. (2002).Communication Facilities. Istanbul.

De Carvalho, R. (1991). The humanistic paradigm in education. The Humanistic Psychologist, 19(1), 88-104.

Demir, G. (2013). The role of emotion management in interpersonal communication: A research on teacher-student communication. (Unpublished master thesis). Institute of social sciences, Marmara University, İstanbul.

Dökmen, Ü. (2001). Communication Conflicts and Empathy in Art and Everyday Life. (15th edition). Istanbul: System Publishing.

Erdem, O (2009). Emotional Communication and Body Language. İstanbul: Yakamoz Publications.

Eroğlu, E. (2013). Effective Communication Techniques.Eroğlu, E. &Yüksel, A. H. (Ed.), Eskişehir.

Hoşgör-Gündüz, D. (2014). Hospitals and health care management. (Unpublished master thesis). Institute of social sciences, Beykent University, İstanbul.

Huitt, W. (2001) Motivation to learn: An overview. Educational Psychology Interactive. Valdosta, GA: Valdosta StateUniversity.(www.edpsycinteractive.org/topics/motivation/motivate.html).

İnan, B. (2009). Teaching the humanistic culture of Socrates, Erasmus and Thomas More through textual analysis. (Unpublished Doctoral thesis). Institute of the education sciences, 9 Eylül University, İzmir.

Orta, A.Z. (2009). Interpersonal communication skills in the process of effective of effective communication and a case of creative. (Unpublished master thesis). Institute of social sciences,Kültür University, İstanbul.

Rogers, C. R. (1965). The place of the person in the new world of the behavioral sciences. In F. T. Severin (Ed.), Humanistic viewpoints in psychology: A book of readings (pp. 387-407). New York, NY: McGraw-Hill.

Rogers, C. & Freiberg, H. J. (1994). Freedom to Learn. (3rd edition). New York: Macmillan.

Maslow, A. H. (1962). Notes on being-psychology. Journal of Humanistic Psychology, 2(2), 47-71.

Maslow, A. H. (2000). Theory Z. In D. C. Stephens (Ed.), The Maslow business reader.New York, NY: Wiley.

Maslow, A. (1998).Towards a Psychology of Being. (3rdedition). New York: Wiley.

Maslow, A. H. (1943). A theory of human motivation. Psychological review, 50(4), 370.

Maslow, A. H. (2013). Toward a Psychology of Being. Start Publishing LLC.

Mısırlı, İ. (2004). General and Technical Communication. Ankara: Detay Publishing.

Kramer, G. P., Douglas A. B. &Vicky P. (2009). Introduction to Clinical Psychology. (7th edition). Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall. p. 254.

Uzuntaş, A. (2013). Effective communication: Explaining and understanding. Kastamonu Education Journal, 21 (1), 11-20.

Tayfun, R. (2009). Effective communication and body language. (2nd edition). Ankara: Nobel Nobel Publications.

Номер

Розділ

Мовознавство. Перекладознавство