ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.18372/2520-6818.37.12995Ключові слова:
професійна діяльність, статус підготовки, мотивація, ментальність особистості, професійні навички, професійна комунікаціяАнотація
У роботі розглянуто питання особливостей комунікації у професійній діяльності спеціалістів окремого фаху. Особливу увагу зосереджено на питанні підготовки фахівців, що своєю сутністю виражає рівень мобілізації адекватних можливостей і є однією з основних, фундаментальних та істотних умов виконання будь-якої складної дії. Здійснено аналіз та охарактеризовано елементи професійної підготовки, висвітлені психологічні аспекти даного поняття. Охарактеризовано можливості успішного вступу у професійну діяльність, де ключовим питанням є підготовка, що включає в себе такі складові як прояв особистості, соціальні навички, мотивацію, потреби, професійні знання, навички та звичкиПосилання
“Reform Program on the field of Education” of the Ministry of the Republic of Azerbaijan. – Baku, 1999.
Aliyev B.H., Jabbarov R.V. The Problem of Personality in Education. – Baku, 2008.
Aliyev V. H. The Formation of Profession Quality in the Teacher Preparation Process. – Nakhchivan, 2004.
Olukhanyuk N.S. Psychology is Professionalization of Pedagogue. – Yekaterinburg, 2000. – 219p.
Zazıkin V.Q. Acmeographic Approach in the Development of Professionalism. – Moscow, 1999.
Tarantey V.P. Social Pedagogical Problems in the Formation of Young Professionals in Modern Condition. – Sank Peterburg, 1994.
Kandiboviç L.V. Becoming of Professional Self-determining of Young Teacher Dis. PhD in Psycological Sciences. – Moscow, 1999. – 154p.
Platonov K.K. Structure and Development of Personality. – M.: Nauka, 1986. – 256 p.
Smirnova E.E. On the Way of Profession Election. – M, 2003. –176 p.