USE STUDENT-CENTERED LEARNING IN STUDENTS' INDEPENDENT WORK
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3572Abstract
Multiple level tasks are analysed for independent work of students from the point of view of basic implementation phases of educational activity. Influence of multiple level tasks is shown on the educational achievements of students.References
Есаулов А.О. Контроль навчальних досягнень студентів (теоретико-методичний аспект). – К.: Національний аграрний університет, 2005. – 148 с.
Зязюн І.А. Освітня парадигма – тип культурно-історичного мислення і творчої дії суб’єктів освіти // Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи: Зб. наук. праць. – К.,2003. – С. 15 – 30.
Луценко В.В. Організація самостійної роботи студентів в умовах особистісно орієнтованого навчання: Дис. канд. наук: 13.00.04. – Харків, 2002. – 186 с.
Подмазин С.И. Личностно-ориентированное образование: Социально-философское исследо-вание. – Запорожье: Просвіта, 2004. – 246с.
Рабочая книга социолога. / Под общ. ред. Г.В.Осипова – Изд. 3-е. – М.: Едиториал УРСС, 2003. – 480 с.
Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі: Навч. посіб. – К.: Вища шк., 2005. – 239 с.
Современный словарь по педагогике / Сост. Е.С.Рапацевич – Минск: Современное слово, 2001. – 928 с.
Староста В.І. Навчання школярів складати й розв’язувати завдання з хімії: теорія і практика: Монографія. – Ужгород: УжНУ – Ґражда, 2006. – 327с.
Якиманская И.С. Личностно-ориентированное обучение в современной школе. – М.: Сентябрь, 2000. – 112 с.