INTEGRAL ESTIMATES AND STATISTICAL "NORMS" INDISCIPLINE (ACCORDING TO A SURVEY OF STUDENTS)

Authors

  • О.М. Рева
  • О.П. Максимова

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.1.3554

Abstract

 It is proved and suggested to use an exponential law of distribution of integral evaluation of indiscipline to define statistic index of «norm». The conversion procedures from the data of absolute overall indiscipline to stens were improved. That simplifies the quantitative and qualitative analysis of students’ misbehavior and makes it easier to watch the students while studying, avoiding the necessity to evaluate some definite features of such behavior and carrying out their aggregation into the integral one.

Author Biography

О.М. Рева

д.-р техн. наук, проф.

References

Степко М. Ф. Модернізація вищої освіти України і Болонський процес / Уклад. М.Ф. Степко, Я.Я. Болю-баш, К.М. Левківський, Ю.В. Сухарніков; Відп. ред. М.Ф. Степко.- К.: Освіта України, 2004.- 60 с.

Рева О.М. Оптимальне передбачення у остаточному виборі системи переваг викладачів на множині характерних рис недисциплінованої поведінки студентів / О.М. Рева, І.А. Доб-рянський, А. А. Чабак // Наукові праці академії: Спец. випуск VIII, присвяч. І Всеукр. наук.-практ. конф. «Професійний портрет викладача ХХІ століття: проблеми, перспек-тиви».-Кіровоград: ДЛАУ, 21-22 квітня 2004 р. -Кіровоград: Імекс ЛТД, 2004.- С.93-102.

Рева О.М. Комплексна оцінка узгодженості групової системи переваг викладачів на множині характерних рис недисциплінованої поведінки студентів-юристів / О.М. Рева, І.А. Добрянський, А.А. Чабак // Наукові записки Кіровоградського державного педагогічного університету _ім. В. Винниченка. Сер. Педагогічні науки. - Кіровоград: КДПУ, 2004. - Вип. 55.- С. 315-325.

Рева О.М. Узагальнений аналіз результатів вихідних вимірювань і оцінок недисциплінованої поведінки студентів / О.М. Рева, А.А. Чабак // Україна - Польша: наукові студії сусідів-пар-тнерів. Вип. 3 з нагоди Року Польші в Україні.-Кіровоград - Кошалін.: Імекс ЛТД, 2004.- С.300-309.

Рева О. М. Комплексне визначення кількісних характеристик недисциплінованої поведінки студентів / О.М. Рева, І.А. Добрянський, А.А. Чабак // Рідна школа: Щомісячний науково-педагогічний журнал. - К.: Деміур, 2004.- № 12.-С.63-66.

Рева О.М. Порівняльний аналіз думок викладачів і студентів щодо важливості та значущості характерних рис недисциплінованості / О.М. Рева, А.А. Чабак, Р.П. Бідненко, Ю.Ю. Петрова // Актуальні проблеми і перспективи розвитку вищої освіти в Україні: Зб. М-лів П'ятої наук.-практ. конф.- Кіровоград, 26 листопада 2004 р. -Кіровоград: СПІ «Педагогічна академія», КІК, 2005. - С.41-48.

Рева О.М. Психолого-педагогічна «норма» статистичної оцінки недисциплінованості студентів / О.М. Рева, І.А. Добрянський, А.А. Чабак // Створення системи забезпечення психологічної та психофізіологічної надійності персоналу. Організація та проведення психопрофілактичної роботи в органах внутрішніх справ України: Мли ІІІ Все-укр. наук.-практ. семін - К.: КЮІ МВС України, 2005.- С.141-153

Рева О. М. Системи переваг викладачів на множині характерних рис недисциплінованої поведінки студентів-юристів / О.М. Рева, А.А. Чабак, О.І. Оліфіренко, Л.А. Сагановська // Проблеми освіти: Наук.-метод. зб. (Болонський процес в Україні. В 2-х ч.ч. - Ч.І. - К.: Науково-методичний центр вищої освіти МОН України, 2005.- Вип. 45.- С.168-178

Рева О.М. Попередній аналіз важливості рис недисциплінованості в думках студентів / О.М. Рева, С.О. Дуднік, О.П. Максимова, О.В. Сіроштан // Нові технології навчання: Наук-метод. зб. - К.: Ін-тут інноваційних техно-логій і змісту освіти, 2007. - Вип. 50 - С.35-39

Максимова О.П. Шкали кваліметрії недисциплінованості студентів / О.П. Максимова // Проблеми освіти: Науково-методичний збірник. - К.: Інститут інноваційних технологій і змісту освіти, 2007. - Вип. 51. - С.73-80

Максимова О. П. Недисциплінованість студентів як прояв небезпечних властивостей поведінки оперативного мислення та прийняття рішень / О.П. Максимова // Актуальні проблеми і перспективи розвитку вищої освіти в Україні: Зб. м-лів VIII наук.-практ. конф., - Кіровоград, 23 листопада 2007 р., - Кіровоград: КЖ, ПВНЗ «СПІ ПА». - НРЦ, 2008. - С.21-28

Максимова О.П. Задачі діагностики і оцінки недисциплінованої поведінки студентів / О.П. Максимова // Современные направления теоретических и прикладных исследований 2008: Сб. науч. тр. по материалам междун. науч.-практ. конф., - Одесса, 15-25 марта 2008, - Одесса: Черноморье, 2008. - Т.17. Педагогика, психология и социология.- С.87-93

Максимова О. П. Проблемы недисциплинированности студентов в ракурсе реализации Болонских договоренностей в Украине / О.П. Максимова // Современные информационные и электронные технологии: Тр. Девятой междун. науч.-практ. конф. (СИЭТ-2008), - Одесса, 19-23 мая 2008 г. - С.242

Надежность и эффективность в технике: Справочник в 10 т. Т.3. Эффективность технических систем / Под общ. ред. В.Ф. Уткина, Ю.В. Крючкова. - М.: Машиностроение, 1988.328 с.

Перегудов Ф.И. Введение в системный анализ / Ф.И. Перегудов, Ф.П. Тарасенко. - М.: Высш. шк., 1989.- 367 с.

Шахських Ю.Г. Психологія і педагогіка: Навчальний посібник / Ю.Г. Шахських. - Львів: «Магнолія плюс», 2006. - 320 с.

Суходольский Г.В. Основы математической статистики для психологов / Г. В. Суходольский.-Л.: ЛГУ. 1972.- 430 с.

Гласс Дж. Статистические методы в педагогике и психологии: Пер. с англ. Л.И. Харусовой / Дж. Гласс, Дж.Стенли; Общ. ред. Ю.П. Адлера. -М.: Прогресс, 1976.- 496 с.

Анастази А. Психологическое тестирование / Анастази А. В 2-х кн. К.1.- М.: Педагогика, 1982.- 320 с.

Михеев В.И. Моделирование и методы теории измерений в педагогике / В.И. Михеев. - М.: Высшая школа, 1987.- 200 с.

Середа Г. К. Инженерная психология / Г.К. Середа, С.П. Бочарова, Г. В. Репкина, Б.А. Смирнов; Под ред. Г.К.Середы.- К.: Вища школа, 1976.- 308 с.

Справочник по инженерной психологии / Под ред. Б.Ф. Ломова.- М.: Машиностроение, 1982.-368 с.

Шибанов Г.П. Количественная оценка деятельности человека в системах человек -техника / Г.П. Шибанов. - М.: Машиностроение, 1983.-263 с.

Блюмберг В.А. Какое решение лучше?: Метод расстановки приоритетов / В.А. Блюмберг, В.Ф. Глущенко.- Л.: Лениздат, 1982.- 160 с.

Рева О.М. Розстановка пріоритетів на множині обставин, що пом'якшують та обтяжують відповідальність / О.М. Рева, Д.Г. Радов // Держава і право: Зб. наук. пр. Інституту держави та права ім. В.М. Корецького НАНУ (Юридичні і політичні науки).- К.: ІДП, 2001.- № 11.- С.406-417

Шапиро Д.И. Принятие решений в системах организационного управления: Использование расплывчатых категорий / Д.И. Шапиро. - М.: Энергоатомиздат, 1983. - 184 с.

Василенко Н.О. Шляхом Болонського процесу: Методологічні засади формування терм-множини лінгвістичної змінної «Рівень навчальних досягнень» / Н.О. Василенко, О.М. Рева, В.В. Федієнко // Наукові записки: Зб. наук. ст. Національного педагогічного університету імені М.П. Драгома-нова. - Вип. LXII. - К.: КПУ імені М.П. Драгоманова, 2006. - С.40-55

Published

2013-02-26

Issue

Section

Статті