THEORETICAL ASPECTS OF DETERMINING AND FORMATION OF FUTURE SPECIALISTS’ IN PHYSICAL REHABILITATION PROFESSIONAL IDENTITY

Authors

  • Ю. В. Копочинська Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.11.12556

Keywords:

higher educational institution, professional training, professional identity, student, physical rehabilitation, specialist, development

Abstract

The article analyzes theoretical aspects of professional identity and its formation in a higher educational institution, considers professional identity as the main concept reflecting the essence of professional development of specialists in physical rehabilitation. The applied significance of these issues is exacerbated in the case of the need to determine the criteria for effective professional implementation of professionals working in the field of human-to-human relations

Author Biography

Ю. В. Копочинська, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

кандидат наук з фізичного виховання та спорту, доцент кафедри біобезпеки і здоров’я людини Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

References

Постанова Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2015 р. № 266 «Про затвердження переліку галузей знань і спеціальностей, за якими здійснюється підготовка здобувачів вищої освіти» [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/266-2015-%D0%BF.

Фастівець А. В. Результати формування діагностичної компетентності майбутніх фахівців фізичної реабілітації / А. В. Фастівець // Наукові праці ДонНТУ. Серія: «Педагогіка, психологія і соціологія». – Донецьк, 2013. – С. 213–217.

Румянцева Т. В. Психодинамические основы идентичности: учеб. пособие для вузов. - Ярославль: ЯрГУ, 2009. – 204 с.

Философия: учеб. пособ. для высших учеб. завед. 8-е изд. / отв. ред. докт. филос. наук, проф. В. П. Кохановский. – Ростов н/Д: «Феникс», 2004. – 576 с.

Шнейдер Л. Б. Профессиональная идентичность : теория, эксперимент, тренинг /

Л. Б. Шнейдер. – М. : Издательство Московского психолого-социального института, 2004. –600 с.

Поварёнков Ю. П. Психологическое содержание профессиональной идентичности // Сибирский психологический журнал. – 2006. – № 24. – С. 53–58.

Гарбузова Г. В. Эмпирические критерии формирования профессиональной идентичности студентов / Г. В. Гарбузова // Управление общественными и экономическими системами. – 2007. –

№ 1. – С. 3–14.

Дружиніна І. А. Психологічні чинники розвитку професійної ідентичності майбутніх практичних психологів: дис. …канд. психол. наук: 19.00.07 /Інна Анатоліївна Дружиніна. − К.,

− 239 с.

Фонарев А. Развитие личности в процессе профессионализации // Вопр. психол., 2004. –

№ 6. – С. 72–83.

Зеер Э. Ф. Психология профессий : [учеб. пособие] / Э.Ф. Зеер. – 2-е изд, перераб. и доп. – М. : Академический Проект ; Екатеринбург : Деловая книга, 2003. – 336 с.

Методологія наукової діяльності: навч. посіб. / Д. В. Чернілевський, О. М. Гандзюк,

В. І. Захарченко, І. М. Козловська та інші. – К.: Вид-во ун-ту «Україна», 2008. – 478 с.

Селіванов В. М. Принцип історизму у правових дослідженнях. Роль принципу історизму в наукових дослідженнях / В. М. Селіванов // Методологічні проблеми історико-правових досліджень: матеріали ХХІІІ Міжнародної історико-правової конференції 24-26 вересня 2010 р., м. Алушта / [ред. колегія І. Б. Усенко та ін.]. – Київ; Сімферополь: «ДОЛЯ», 2011. — С. 579–591.

Новий словник іншомовних слів: близько 40000 сл. і словосполучень / Л. І. Шевченко,

О. І. Ніка, О. І. Хом’як, А. А. Дем’янюк. – К.: АРІЙ, 2008. – 672 с.

Published

2017-07-01

Issue

Section

Статті