ОСОБЛИВОСТІ МОТИВАЦІЇ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ

Л. В. Бондар

Анотація


У статті представлена характеристика мотивів навчальної діяльності студентів третього курсу напряму підготовки «Практична психологія». Результатом освітнього процесу є особистість, виховання та розвиток особистості полягає у розвиткові, перш за все, її потреб та мотивів. Мотиви навчальної діяльності впливають на якість професійної підготовки, на формування особистості професіонала.


Ключові слова


мотиви; мотивація особистості; навчальна діяльність; навчально-професійна діяльність; особистість; потреби особистості

Посилання


Дусавицкий А. К. Развитие личности в студенческом коллективе в зависимости от сформированности учебно-профессиональных интересов: учебно-методическое пособие. – Х.: ХНУ имени В.Н.Каразина, 2012. – 32 с.

Ильин Э. П. Психология для педагогов. Питер, 2012. – 638 с.

Мотивы учебной деятельности студентов: Учеб.пособие/А.К.Дусавицкий.- Харьков: ХГУ, 1987. – 55 с.

Помиткіна Л. В. Психологія прийняття особистістю стратегічних життєвих рішень: монографія. – Кафедра,2013. – 381 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.

Головний редактор: Дробот Ольга В’ячеславівна

Відповідальний секретар: Кокарєва Анжеліка Миколаївна.

Технічні редактори:          Литвинчук Наталя Борисівна,

Хоменко-Семенова Леся Олексіївна.

 

Пошта для листування:     VisnykNAU_01_053@nau.edu.ua