РОЗВИТОК ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ

Тетяна Василівна Лаврухіна

Анотація


У статті розкривається поняття «дистанційної освіти». Визначено показники оцінки якості впровадження та застосування дистанційного навчання. Сформовано першочергові заходи по впровадженню дистанційної освіти у ВНЗ. Виділено негативні сторони, підходи вирішення проблем, а також перспективи дистанційної форми навчання.



Ключові слова


дистанційне навчання; дистанційна освіта; проблеми дистанційного навчання; перспективи дистанційного навчання; проблеми дистанційної освіти; перспективи дистанційної освіти

Посилання


Москаль Ю. Світові тенденції розвитку заочної та дистанційної вищої освіти / Ю. Москаль // Психологія і суспільство. – 2008. – № 3. – С. 116–122.

Дідик Ю. С., Львович О. М. Дистанційне навчання. Рекомендаційний бібліографічний покажчик / Ю. С. Дідик, О. М. Львович. – К. : Державна бібліотека України для юнацтва, 2006. – 23 с.

Кудрявцева С. П., Колос В. В. Міжнародна інформація : навч. посіб. / С. П. Кудрявцева,

В. В. Колос. – К. : Видавничий Дім «Слово», 2005. – 400 с.

Овчарук О. В. Дистанційна освіта в європейських країнах та США у контексті розвитку інноваційних технологій / О. В. Овчарук // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2004. – № 7. – С. 37–40.

Васюк О. Теоретико-методичні аспекти організації дистанційної освіти [Електронний ресурс] / О. Васюк, Т. Скумін // Вісник Книжкової палати. – 2011. – № 2. – С. 30–32. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/j-pdf/vkp_2011_2_11.pdf


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.

Головний редактор: Дробот Ольга В’ячеславівна

Відповідальний секретар: Ковтун Олена Віталіївна.

Технічні редактори:          Литвинчук Наталя Борисівна,

Хоменко-Семенова Леся Олексіївна.

 

Пошта для листування:     VisnykNAU_01_053@nau.edu.ua