ТРЕНІНГИ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ

Олена Михайлівна Котикова

Анотація


Стаття присвячена обґрунтуванню системи тренінгів як засобу підготовки майбутніх соціальних працівників. Автор аналізує різні підходи до розуміння сутності психологічних тренінгів та тренінгових технологій в цілому, їх можливості і обмеження у використанні у навчальному процесі, існуючу практику їх реалізації при підготовці майбутніх соціальних працівників.Наголошується на необхідності створення системи психологічних тренінгів та підвищенні їх ролі у підготовці майбутніх менеджерів соціальної сфери.



Ключові слова


підготовка майбутніх соціальних працівників; система психологічних тренінгів у підготовці майбутніх соціальних працівників

Посилання


Петровская Л. А. Общение – компетентность — тренинг: избранныетруды / Л. А. Петровская. – М. : Смысл, 2007. – 387 с.

Словарь практического психолога / Сост. С. Ю. Головин. – Минск : Харвест, 2012. – 800 с.

Емельянов Ю. Н. Учебно-тренировочная группа в практике профессиональной підготовки студентов-психологов / Ю. Н. Емельянов // Вестник ЛГУ. – Вып. 1. – 1982. – № 5. – С. 118–120.

Понятийный педагогический словарь : [Электронный ресурс] : Режим доступа: [ http: // docum.cos.ru/portal ].

Миккин Х. Цели, процессы и методы видеотренинга руководителей // Человек, общение и жилая середа) Под. ред. Ю.Орна и Т. Нийта. – Таллин, 1986. – С. 7–29. )


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.

Головний редактор: Дробот Ольга В’ячеславівна

Відповідальний секретар: Ковтун Олена Віталіївна.

Технічні редактори:          Литвинчук Наталя Борисівна,

Хоменко-Семенова Леся Олексіївна.

 

Пошта для листування:     VisnykNAU_01_053@nau.edu.ua