PSYCHOTHERAPEUTIC DIAGNOSTICS IN THE STRUCTURE OF EDUCATIONAL PROJECTS
DOI:
https://doi.org/10.18372/2411-264X.8.12331Keywords:
self-concept, psychodiagnostics system, primary interview, psychodynamic integrative child-youth psychotherapyAbstract
An article examines the structure of initial psychotherapy interview, which in turn forms the basis for the diagnosis of personal and professional areas of self-concept of a practical psychologist who is trained in the educational project. As a part of the professional selection of candidates for the educational project of the integrative psychodynamic psychotherapy of children and youth is seen substantial part of the author’s psycho diagnostic systemReferences
Бондаренко І. І. Психологічні умови ефективної професійної адаптації психологів-початківців. Автореф. дис. канд. психол. наук: 19.00.01 / Ін-т психології ім. Г. С. Костюка АПН України. – К., 2004. – 19 с.
Бурлачук Л. Ф. Психотерапия / Л. Ф. Бурлачук, О. С. Кочарян, М. Э. Жидка // Учебник для вузов; изд 2-е ., – СПб : Питер, 2007. – 408 с.
Глэддинг С. Психологическое консультирование. 4-е изд. — СПб. : Питер, 2002. – 736 с.
Голдстейн В. Первинне інтерв’ю і початкові угоди // Журнал практичної психології та психоаналізу, № 2, 2000. – С. 34–45.
Католик Г. В. Психотерапія в контексті світоглядної, мистецької, та наукової ідентифікації / Г. В. Католик // Проблеми емпіричних досліджень у психології. – К. : Гнозис. – 2010. – С. 127–141.
Католик Г. В. Психологія формування професійної Я-концепції практичного психолога. Монографія докт. дисертації / Г. В. Католик. – Львів : ЛНУ ім. Івана Франка, 2013. – 405 с.
Максименко С. Д. До проблеми розробки освітньо-кваліфікаційної характеристики сучасного психолога / С. Д. Максименко // Практична психологія та соціальна робота. – 1999. – № 1. – С. 2–6.
Мироненко О. Первинне інтерв’ю в психотерапії: від контакту до діалогу/ О. Максименко. – Львів, 2011. – 50 с.
Пісоцький О. П. Когнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу майбутнього практичного психолога. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук за спеціальністю 19.00.07. – Педагогічна та вікова психологія /
О. П. Пісоцький. – Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. – К., 2008. – 60 с.
Попова Л. В. Идентификация как механизм общения и развития личности: Методические рекомендации / Л. В. Попова, Г. В. Дьяконов. – М. : МГПИ им. В. И. Ленина, 1988. – 231 с.
Сосланд А. И. Психотерапия в сети противоречий/ А.И. Сосланд // Психология. Журнал Высшей школы экономики. – 2006. – Т. 3. – № 1. – С. 21–28.
Степанов С. Н., Семенов И. Н. Психология рефлексии: проблемы и исследования /
С. Н. Степанов, И. Н. Семенов. – 1985. – № 3. – С. 31–40.
Теоретичні та практичні аспекти дитячої та юнацької психотерапії. – Матеріали регіональної науково-практичної конференції. – Львів, 2005. – 103 с.
Терлецька Л. Г. Основи психодіагностики: Навчальний посібник / Л. Г. Терлецька. – К. : Главник, 2006. – 144 с.
Фурман А. В. Психодіагностика особистісної адаптованості / А. В. Фурман. – Тернопіль : Економічна думка, 2000. – 197 с.
Хеллінгер Б. Порядки любові: Дозвіл сімейно-системних конфліктів і суперечностей /
Б. Хеллінгер. – М. : Изд-во Інституту Психотерапії.
Холявчук П. К проблеме эффективности в психотерапии / П. Холявчук // Психологія. збірник наукових праць. Київ, НПУ ім. М. П. Драгоманова. – К., 2004. – Вип. 22. – С. 123–143.
http://appsychology.org.ua/data/jrn/v10/i15/6.pdf – Белінська М. І. Роль активності і креативності
у розвитку комунікативної компетентності психолога.
http://www.usp.lviv.ua – Фільц О. О. Основні принципи психотерапії.
psychoanalys-orlov.ru/start-th.htm Effective Helping: Interviewing and Counseling Techniques (p. 25) by Barbara F. Okun.