СТАТИСТИЧНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ ТЕХНОЛОГІЧНОСТІ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

І. І. Луханін

Анотація


У статті розглянуто модель аналізу, що дозволяє на основі статистичних методів визначити ступінь технологічності навчального процесу. Методика відповідає вимогам СТБ ISO 9001-2009 «Системи менеджменту якості» і дозволяє управляти ефективністю технологій навчання і контролю знань


Ключові слова


Технологічність освітнього процесу, освітня технологія, статистична значимість, управління якістю

Посилання


Брююль, А., Цефель, П. SPSS: искусство обработки информации. Анализ статистических данных и восстановление скрытых закономерностей / А. Брююль, П. Цефель. – DiaSoft. – 2005. – 603 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.

ISSN 2411-264Х