СOMPETENCE APPROACH IN TRAINING AS A CONDITION OF DEVELOPMENT OF PROFESSIONAL IDENTITY OF FUTURE SPECIALISTS

Authors

  • А. В. Краснощок кандидат педагогічних наук, завідувач навчально-методичного кабінету Автотранспортного коледжу ДВНЗ «КНУ» м. Кривий Ріг

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.7.10229

Keywords:

kompetentnostnyj approach, self-awareness, professional identity, future professionals

Abstract

In the article the analysis of scientific literature on the problem of organizing learning on the basis of competence approach as a condition of development of professional consciousness of future specialists. The article also establishes the basic conditions of modernization of higher education in Ukraine. The ways of organization of educational process on the basis of the competence approach

References

Бех І. Д. Теоретико-прикладний сенс компетентнісного підходу в педагогіці / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія . – 2009. – № 2. – С. 26–31.

Глузман О. В. Базові компетентності: сутність та значення в життєвому успіху особистості / О. В. Глузман // Педагогіка і психологія. – 2009. – № 2. – С. 51–10.

Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи : [бібліотека з освітньої політики / під. заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : К.І.С., 2004. – 112 с.

Луговий В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Реалізація європейського досвіду компетентнісного підходу у вищій школі України : мат-ли метод. семінару. – К. : Педагогічна думка, 2009. – С. 5–17.

Луговий В. І. Інформація, інформаційне суспільство та інформаційна роль освіти (теоретико-методологічний погляд) / В. І. Луговий // Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова / Тенденції розвитку сучасної української освіти: філософія освітньої стратегії, 2007. – Вип. 11. –

С. 55–60.

Ожегов С. И. Толковый словарь русского языка: 80 000 слов и фразеологических выражений / С. И. Ожегов, Н. Ю. Шведов / Российская академия наук. Институт русского языка

им. В.В. Виноградова. – 4-е изд., дополненное. – М. : Азбуковник, 1999. – 944 с.

Пометун О. І. Теорія і практика послідовної реалізації компетентнісного підходу в досвіді зарубіжних країн / О. І. Пометун // Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи: Бібліотека з освітньої політики / [за заг. ред. О. В. Овчарук]. – К. : К.І.С., 2004. – С. 16–25.

Современный словарь иностранных слов. – 3-е изд. – М. : Русский язык, 2000. – 740 с.

Спиркин А. Г. Основы философии: Учебное пособие для вузов / А.Г. Спиркин . – М. : Политиздат, 1988. – 592с.

Философский энциклопедический словар. – М. : Российская энциклопедия, 2003. – 836.

Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования / А. Хуторской // Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58–64.

Issue

Section

Статті