METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF PROFESSIONAL PREPARATION OF ENGINEERS ARE IN TECHNICAL UNIVERSITIES

Authors

  • А. М. Кокарєва кандидат педагогічних наук, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Гуманітарного інституту Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.6.10202

Keywords:

methodology, professional preparation, future engineer, system of education, technical university, approaches, principles

Abstract

Methodological principles of professional preparation of engineers are illuminated in the article. Basic ideas, approaches and principles of professional preparation of future engineers, are reasonable in technical universities

References

Батышев С. Я. Профессиональная педагогика / С. Я. Батышев – [2- е изд. перераб. и доп.]. – М. : Профессиональное образование, 1999. – 904 с.

Гончаренко С.У. Український педагогічний словник/с.у.Гончаренко.-К.:Либідь,1997.-336 с.

Дерев’янко О.В. Теоретико-методологічні підходи до формування професійної самоактуалізації майбутніх інженерів-механіків / О.В. Дерев’янко//. В Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. – 2015. – Вип. 1. = Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/j-pdf/Vnadps_2015_1_4.pdf

Игнатова В. А. Педагогические аспекты синергетики / В. А. Игнатова // Педагогика. – 2001. – № 8. – С. 26-31.

Кремень В. Г. Освіта і наука України: шляхи модернізації (Факти, роздуми, ерспективи) / В. Г. Кремень. – К.: Грамота, 2003. – 216 с.

Поплавська М.В. Теоретична модель формування готовності майбутніх інженерів до професійно-особистісного саморозвитку / Поплавська М.В. // Збірник наукових праць Проблеми інженерно-педагогічної освіти. 2013. № 40-41 с. 298-305

Issue

Section

Статті