Organizational and pedagogical conditions of professional skills formation of future economic spe-cialists in universities of the i and ii accreditation level

Authors

  • Л. А. Гаврутенко викладач Промислово-економічного коледжу Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.5.10160

Keywords:

economic profile, junior specialist, оrganizational and pedagogical condition, pedagogical conditions, condition

Abstract

The article outlines the role of main definitions that affect the formation of professional readiness of future economic specialists, refines conceptual and categorical apparatus of the research. We consider the views of modern scholars as to pedagogical and organizational and pedagogical conditions for training students during learning process in different universities. The article identifies and reveals organizational and pedagogical conditions of the forming professional skills of future junior specialists in professional economic universities of the I and II accreditation level during the study of professional disciplines that contribute to its professional effectiveness

References

Андреев В. И. Саморавитие творческой конкурентоспособности личности / В. И. Андреев. − Казань, 1992. – 207 с.

Ашеров А. Т., Логвіненко В. Г. Методи і моделі оцінки педагогічного впливу на розвиток пізнавальної самостійності студентів / Українська інженерно-педагогічна академія. – Х. : УІПА, 2005. – 164 с.

Высоцкий С. В. Структура психолого-педагогических условий формирования поисково-творческой направленности личности в процессе обучения // Науковий вісник Південноукраїнського державного університету ім. К. Д. Ушинського: Збірник наукових праць. – Одеса, 1999. – Вип. 8–9. –90-94 с.

Житник Н. В. Організаційно-педагогічні умови підготовки бакалаврів економіки у коледжі

ІІ рівня акредитації: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Житник Ніна Василівна. – Кривий Ріг, 2001. – 223 с.

Зінченко В. О. Формування професійної спрямованості студентів економічних спеціальностей на початковому етапі навчання : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / В. О. Зінченко. – Луганськ, 2008. – 20 с.

Зубко А. М. Організаційно-педагогічні умови удосконалення навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук : спец. – 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / А. М. Зубко. – Київ, 2002. – 22 с.

Іванченко Є. А. Формування професійної мобільності майбутніх економістів у процесі навчання у вищих навчальних закладах: дис. ... кандидата пед. наук : 13.00.04 / Є. А. Іванченко. – О., 2005.

Манько, В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін / В. М. Манько // Соціалізація особистості: зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – 153–161 с.

Організація самостійної роботи студентів в умовах інтенсифікації навчання : навч. посіб. / [А. М. Алексюк, А. А. Аюрзанайн, П. І. Підкасистий, В. А. Козаков та ін.]. – К. : ІСДО, 1993. – 336 с.

Перспективи розвитку коледжів і технікумів [Електронний ресурс] / Доповідь Заступника Міністра освіти і науки на нараді голів Рад директорів вищих навчальних закладів І-ІІ рівнів акредитації України. – Режим доступу : http://www.mon.gov.ua.

Полонский В. М. Словарь по образованию и педагогике / В. М. Полонский. – М. : Высш. шк., 2004. – 512 с.

Стасюк В. Д. Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх економістів у комплексі «школа – вищий заклад освіти»: дис. … кандидата пед. наук : 13.00.04 / В. Д. Стасюк. – Одеса, 2003.

Федорова, О. Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретического и производственного обучения / О. Ф. Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 301 с.

Філософський словник / за ред. В. І. Шинкарука. – К. : Головна редакція Української радянської енциклопедії, 1986. – 768 с.

Фіцула М.М. Педагогіка: [навч. посіб. для студ. вищ. пед. закладів освіти] / М. М. Фіцула. – К. : Академія, 2000. – 544 с.

Чижевський Б. Г. Організаційно-педагогічні умови становлення ліцеїв в Україні /

Б. Г. Чижевський. – К. : Інститут педагогіки АПН України, 1996. – 249 с.

Issue

Section

Статті