TRAINING FUTURE ORGANIZATION PRACTICAL PSYCHOLOGIST IN THE EDUCATIONAL PROCESS

Authors

  • Л. М. Прудка завідувач лабораторії психології професійної освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10144

Keywords:

self-determination, self-improvement, professional orientation, educational process, training, productive knowledge

Abstract

The paper theoretically grounded and presents an analysis of the forms and methods of the educational process for the effective training of future clinical psychologists in higher education institutions in order to create their productive knowledge, skills and integrative skills

References

Бондаренко О. Ф. Психологічна допомога особистості. – Харків: Фоліо, 1996. – 237с.;

Кісарчук З. Г. Проблема професійної підготовки психологів-консультантів та психотерапевтів// Психологічній службі системи освіти Україні 10 років: здобутки, проблеми і перспективи. – К.: Ніка-центр, 2002. – С.176-177;

Максименко С. Д. Теоретико-методологічні проблеми практичної психології // Психологічній службі системи освіти Україні 10 років: здобутки, проблеми і перспективи. – К.: Ніка-центр, 2002. – С.7-16;

Панок В. Реформування змісту, форм і методів підготовки практикуючих психологів як нагальна вимога суспільної практики // Проблемі підготовки і підвищення кваліфікації практичних психологів у вищих навчальних заставах . – К.: Ніка-центр, 2002. – С.18-28.

Issue

Section

Статті