METHODOLOGICAL PRINCIPLES OF THE INTEGRATED COMPETENCE FORMATION OF FUTURE PSYCHOLOGIST IN THE PROCESS OF TRAINING IN HTEI

Authors

  • Е. В. Лузік доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри біотехнології Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10141

Keywords:

intersubject integration, synergistically principles, integral professional area, professionally directed psychology-pedagogical competence, professional reliability of a practical psycholog

Abstract

The theoretical aspects of application between subject integration are considered. It is discovered as a special purpose result of synergistically mechanism of integral professional area organization in the process of the future practical psychologist study

References

Всемирная декларация о высшем образовании для ХХІ века: подходы и практические меры // Дистанционное образование. 1999. № 5. – С.4–9.

Скотний В.Г. Філософія символічного світу. Цінності. // Філософія. Історичний і систематичний курс. – К. : Знання України. 2005. – 575 с.

Сорокин П.А. Человек. Цивилизация. Общество. // Общ. ред., сост. и предисл. А.Ю. Согомонов: пер. с англ. – М. : Политиздат, 1992. – 543 с.

Колотило М.О. Університетська освіта в контексті соціально-культурної трансформації глобалізованого суспільства // Молодь у сучасному світі: філософсько-культурологічні виміри. Зб. матеріалів Міжнародної наукової конференції – К. 26-27 березня 2009 р .– К. : Вид. центр КНЛУ, 2009, – 504 с.

Андрющенко В.П. Освіта в пошуках нових стратегій мислення / В.П. Андрющенко // Вища освіта України. 2003. – № 2. – С.5-6.

Лактіонова Г. Концепт покоління // Концептосфера педагогічної освіти: Матеріали філософсько-методологічного семінару «Аксіологічна концептосфера педагогічної освіти» / Авт. ідеї і укор. Т.П. Усатенко. – К. – Ніжин: 2010 –299 с.

Князєва Е.Н. Основания синергетики. Режимы с обострением, самоорганизация, темпомиры / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов // – СПб.: Алетея. 2002, – 414 с.

Шевелёва С.С. К становлению синергетической модели образования / С.С. Шевелёва // Общественные науки и современность. – 1997, –№ 1; – с. 125–133.

Коломієць С.В. Синергетичні аспекти освіти: Питання методології / С.В. Коломієць // Гуманізація навчально-виховного процесу : збірник наукових праць. – 2011. – Вип. LV. ч. 1. – С.23-36.

Issue

Section

Статті