ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОСОБИСТОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ КОНТРОЛЮ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ФУНДАМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ

Н. В. Ладогубець

Анотація


Розглянуто психолого-педагогічні аспекти формування предметних компетентностей фундаментальної підготовки бакалаврів вищої технічної школи, з врахуванням обмеження суб’єктивних дій викладача на результат виміру з одного боку, та визначенням і врахуванням психофізіологічних особливостей особистості кожного студента з іншого боку. Запропоновано певні види проведення контролю якості фундаментальної підготовки бакалаврів в залежності від психофізіологічних особливостей особистості бакалавра.


Ключові слова


компетентність; предметна компетентність; фундаментальна підготовка; психофізіологічні особливості; контроль якості

Посилання


Ширяева В. А. Формирование универсальной ключевой компетентности: Психологический аспект / В. А. Ширяева; Институт дополнительного профессионального образования Саратовского гос. ун-та. Известия Саратовского университета. – Саратов, 2009. – Т. 9. – С. 91-97.

Чернилевский Д.В., Морозов А.В. Креативная педагогика и психология. Учебное пособие для ВУЗов: - М.: МГТА. 2001. 301 с., с. 85.

Неперервна професійна освіта: проблеми, пошуки, перспективи: Монографія /За ред. І.Я.Зязюна/ - Київ: Видавництво “Віпол”, 2000. – 636 с., с.22.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Creative Commons License
Ця робота ліцензована Creative Commons Attribution 3.0 License.

Головний редактор: Дробот Ольга В’ячеславівна

Відповідальний секретар: Ковтун Олена Віталіївна.

Технічні редактори:          Литвинчук Наталя Борисівна,

Хоменко-Семенова Леся Олексіївна.

 

Пошта для листування:     VisnykNAU_01_053@nau.edu.ua