THE PROBLEM OF INSTRUCTIONAL TEACHER TRAINING OF HIGHER EDUCATION INSTITUTION

Authors

  • А. М. Кокарєва кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10138

Keywords:

methodical training, higher education institution, teachers' psychological-pedagogical training, professional activity

Abstract

The article deals with the place and role of teachers' methodical training, which is one of the most important conditions of effectiveness increasing in their professional activity. The article highlightes aspects of present methodical training of higher education institutions teachers, the necessity of such training is shown

References

Бубнова М. Ю. Методична підготовка майбутніх учителів математики з використанням інформаційних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / М. Ю. Бубнова ; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). – Ялта, 2011. – 20 с.: табл., рис. – укp.

Бубнова М. Ю. Модель методичної підготовки майбутніх учителів математики з використанням інформаційних технологій / М. Ю. Бубнова // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. : Педагогіка і психологія. – Збірник статей. – Ялта : РВВ КГУ, 2010. – Вип. 28. – Ч. I. – С. 24–30.

Гершунский Б. С. Философия образования. Философия образования. – М.: Флинта, 1998. – 432 с.

Енциклопедія освіти : [Акад. пед. наук України / гол. ред. Кремень В. Г.] – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.

Козинець І. І. Система управління якістю як педагогічна умова методичної підготовки викладачів економічних дисциплін / І. І. Козинець // „Современные проблемы и пути их решения в науке, транспорте, производстве и образовании 2012”: зб. наук. праць SWorld. – [Електронний ресурс].– Режим доступу : http: // www.sworld.com.ua/

Сериков В.В. Обучение как вид педагогической деятельности : учебное пособие для студ. высш. пед. учеб. заведений / Сериков В.В.; под ред. В.А.Сластенина, И.А.Колесниковой. – М. : Изд. центр «Академия», 2008. – 256 с.

Смыковская Т. К. Теоретико-методологические основы проектирования методической системы учителя математики и информатики : дис. … доктора пед. наук : 13.00.02 /Смыковская Татьяна Константиновна. – М., 2000. – 355 с.

Татур Ю. Г. Высшее образование: методология и опыт проектирования. Учебно-методическое пособие. – М. : Университетская книга; Логос. – 256 с.

Шарко В.Д. Теоретичні засади методичної підготовки вчителя фізики в умовах неперервної освіти : монографія. – Херсон: Вид-во ХДУ, 2006. – 400 с.

Шарко Валентина Дмитрівна. Теоретичні засади методичної підготовки вчителя фізики в умовах неперервної освіти : дис... д-ра пед. наук: 13.00.02 / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. – К., 2006. – 542арк. – Бібліогр.: арк. 466-510.

Цюлюпа Н.Л. Зміст і структура методичної компетентності педагога-музиканта / Н.Л.Цюлюпа // Науковий часопис НПУ ім. М.П. Драгоманова. Матеріали II Міжнародної науково-практичної конференції “Гуманістичні орієнтири мистецької освіти”. Серія № 14. –– К. : НПУ, 2007. – Вип. 5(10). – С. 59–64.

Issue

Section

Статті