MULTICULTURAL ASPECT OF HIGHER UKRAINE EDUCATION IN THE PROCESS OF INTEGRATION

Authors

  • Л. В. Барановська доктор педагогічних наук, професор, професор кафедри педагогіки та психології професійної освіти Національного авіаційного університету
  • М. М. Барановський доктор сільськогосподарських наук, професор, професор кафедри біотехнології Національного авіаційного університету

DOI:

https://doi.org/10.18372/2411-264X.4.10127

Keywords:

national self-consciousness, multiculturalism, Single European space of higher education, mobility

Abstract

In the article it is  defined the features of native system of higher education orientation in Evrointegration’s conditions. It operates on the basis of European multicultural educational space  principles

References

Дмитриченко М.Ф. Вища освіта і Болонський процес: Навчальний посібник для студентів ВНЗ / Дмитриченко М.Ф., Хорошун Б.І., Язвінська О.М., Данчук В.Д. – К.: Знання України, 207. – 440 с.

Чаграк Н.І., Гритчук Г.В. Основні тенденції розвитку міграційних процесів у сфері вищої освіти України // Вища освіта України. – 2012.- № 1. – С.126-133.

Барановський М.М. Методичний аспект навчання майбутніх біотехнологів в умовах англомовного проекту // Актуальні проблеми вищої професійної освіти матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 21-23 березня 2013р. – К.: НАУ, 2013.- 160с.

Issue

Section

Статті