МІЖНАРОДНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК ІНСТРУМЕНТ ІНТЕГРАЦІЇ УКРАЇНИ У СВІТОВЕ ГОСПОДАРСТВО

К.В. АНТОНЕНКО, О.І. ТИМОШЕНКО

Анотація


 У даній статті досліджується сучасний стан та перспективи розвитку міжнародного маркетингу в Україні. Аналізуються проблеми та виділяються пріоритетні напрямки оптимізації розробки міжнародних маркетингових стратегій українських підприємств.

Ключові слова


міжнародний маркетинг; маркетингова стратегія підприємства; зарубіжний ринок; інтеграція

Посилання


Державний комітет статистики – ukrstat.gov.ua

Каніщенко О.Л. Міжнародний маркетинг у діяльності українських підприємств. – К.: Знання, 2007. – 446 с.

Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: теоретичні моделі та бізнес-технології. – К.: КНЕУ, 2004. – 400 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


ISSN 1729-7036 (print)

Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована