ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ ПОЗИЦІОНУВАННЯ АВІАКОМПАНІЙ УКРАЇНИ НА РИНКУ АВІАЦІЙНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • О. М. ЛОЖАЧЕВСЬКА Національний авіаційний університет
  • О. В. КОВАЛЕНКО Національний авіаційний університет

Ключові слова:

стратегія маркетингу, авіаційні послуги, перевезення, авіакомпанія

Анотація

У статті розкрито аспекти формування стратегій позиціонування авіакомпаній України на ринку авіаційних послуг. Рекомендовані шляхи покращення позиції авіакомпаній України на європейському ринку пасажирських перевезень,які можливі за рахунок стійкого зростання темпів пасажирських авіаперевезень в регіоні, експлуатація авіакомпанією нових сучасних повітряних суден з кращими економічними показниками та підвищеним комфортом.

Біографії авторів

О. М. ЛОЖАЧЕВСЬКА, Національний авіаційний університет

д.е.н., професор, завідувач кафедри міжнародної економіки

О. В. КОВАЛЕНКО, Національний авіаційний університет

к.е.н., доцент кафедри маркетингу та ресурсозабезпечення

Посилання

Артем Біденко «Проблемний лоукост», режим доступу: http://life.pravda.com.ua/columns/4a4d25a3c7d0f.

Бутенко Н. В. Основи маркетингу: Навч. посіб.— К.: Вид. полігр. центр «Київський університет», 2004. — 140 с.

Документи Державного департаменту авіаційного транспорту.

Зовнішньоторговельний режим України та перспективи його вдосконалення: Автореф. дис. канд. екон. наук: 08.05.01 / Н.С. Науменко / Укр. акад. зовніш. торгівлі. — К., 2003. — 20 с.: рис., табл. — укp.

Керівництво по встановленню тарифів міжнародних авіаперевізників. Вид. ІКАО з питань повітряного транспорту (документ № 9664).

Козик В.В., Панкова Л.А., Карп’як Я.С., Григор’єв О.Ю., Босак А.О. Зовнішньоекономічні операції і контракти. – 2-ге вид., перероб. і доп. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 608 с.

Oswald A. J. Mascarenhas. Business Transformation Strategies: The Strategic Leader as Innovation Manager (Response Books). Sage Publications Pvt. Ltd; 1 edition February 14, 2011. - 668 p.

Michael J. Leiblein, Arvids A. Ziedonis. Technology Strategy and Innovation Management (Strategic Management Series). Edward Elgar Pub.; June 29, 2011. - 592 p.

Опубліковано

2016-11-06

Номер

Розділ

Статті