ПАРАМЕТРАЛЬНІ ПРИНЦИПИ ЯКОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ПОСЛУГ

Автор(и)

  • А. М. Валько National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.19.5584

Ключові слова:

якість, стандарт ISO 9000, 2001, кваліметрія, показники якості продукції, транспортні технології, транспортні підприємства

Анотація

Проаналізовано концептуальний підхід в роботі транспортних підприємств згідно менеджменту якості. Визначено складові якості послуг як продукта діяльності всього підприємства.

Розглянуті основні підходи до показників оцінки якості транспортного обслуговування. Зазначено проблематику особливостей формування показників сервісного обслуговування в транспортно-технологічній сфері.

Перелічені основні параметральні принципи якості транспортних послуг. Закцентовано увагу на безумовній і обов'язковій відповідності до якості транспортного обслуговування згідно вимогам стандартів і нормативних актів, а також вимогам міжнародних договорів і угод.

Посилання

Сертифікація в Україні. Нормативні акти та інші документи. [Текст]Т.2. Держстандарт України. Київ, 1998.-сс.143-154.

ДСТУ ISO 9001-2001. Системи управління якістю. Вимоги.[Електроний ресурс]

Законодавчі акти України «По вопросамстандартизации, метрологи и сертификации» [Електронний ресурс] К, 1995

Фомин В.Н. Квалиметрия. Управлениекачеством. Сертификация:. – "Тандем", "Экмос", 2000. – 320 с.

Аристов О.В. Управлениекачеством: / О.В. Аристов// - М.: ИНФРА-М, 2003

Максимкин В.Н., Управлениекачеством перевозок пассажировгородскими автобусами/ В.Н Максимкин.,И.В. Спирин //. - М.: Акад. центр "ЕТС", 1998. – 38 с.

Окрепилов В.В. Управлениекачеством.СПб.: «Наука», 2000. – 912 с.

СвиткинМ.ЗМенеджмент качества и обеспечениекачества на основе международных стандартов ИСО. СПб./ М.З Свиткин., В.Д Мацута., К.М Рахлин//.: ВСЕГЕИ, 1999. – 403с.

Фейгенбаум А. Контроль качества продукции [Електронний ресурс]сокр. перв. с англ..М.: Эконмика 1986. 471с.

Опубліковано

2013-11-28

Номер

Розділ

Транспортні системи