ВПЛИВ ОНОВЛЕННЯ ПАРКІВ УКРАЇНСЬКИХ АВІАКОМПАНІЙ НА РОЗВИТОК ВІТЧИЗНЯНОГО АВІАЦІЙНОГО ВИРОБНИЦТВА

Автор(и)

  • М.В. Куклінський National Aviation University
  • Д.В. Яковенко National Aviation University
  • О.А. Вавринів National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.19.5581

Ключові слова:

авіаційна компанія, авіаційна промисловість, авіаційна техніка, авіаційний парк, авіаційні перевезення, лізинг

Анотація

Авіаційна промисловість являється одним з основних напрямів української економіки і для її розвитку, окрім грамотної державної підтримки, необхідно також застосування, і інших факторів. Одним з таких факторів, від якого вона безпосередньо залежить, є замовлення на продукцію, яку вона виробляє. На сьогоднішній день продукція вітчизняної авіапромисловості в основному орієнтована на випуск транспортних та пасажирських літаків. Найбільш прибутковим, зараз, в світовій економіці вважається виробництво саме пасажирських лайнерів.

Аналіз вітчизняного ринку пасажирських авіаційних перевезень показує постійне і стабільне зростання попиту на послуги авіакомпаній, які здійснюють ці перевезення. З одного боку зростання попиту, а з іншого – нові норми ІКАО та жорстка конкуренція з боку іноземних авіакомпаній примушують українських авіаперевізників замислюватися про оновлення своїх парків. Але всупереч розвитку авіаційної промисловості України вітчизняні авіакомпанії в основному замовляють техніку іноземних виробників, причому не завжди нову.

Одним із шляхів стимулювання оновлення парків вітчизняних авіаперевізників українською технікою являється авіаційний лізинг і кредитування українського авіапрому. Даний механізм дозволить розширити парки авіакомпаній новими українськими літаками, що у свою чергу підтримає і забезпечить розвиток вітчизняного авіаційного виробництва.

Посилання

Дмитро Ківа Фірмовий стиль «АН» / Д. Ківа // Дзеркало тижня. – 2010. – №36. – 01 жовтня 2010.

Авіаційно-інформаційний портал Airfleets.net [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.airfleets.net/recherche/list-country-Ukraine.htm

Авіаційно-інформаційний портал Planespotters.net [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://russianplanes.net/registr

Байбакова Е. Ю. Интеграция авиационной промышленности России и Украины: Анализ перспектив и рисков. Перспективы скоординированного социально-экономического развития России и Украины в общеевропейском контексте / Е. Ю. Байбакова., В. В. Клочков // Тр. первой междунар. научн.-практ. конф.– РАН. ИНИОН. Отдел науч. сотрудничества и междунар. связей. – М., 2013. –С. 216–221

Гридасов А. Д. Анализ опыта интеграции предприятий авиационной промышленности Российской Федерации / А.Д. Гридасов // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии: сб. науч. трудов. – Х.: Нац. аэрокосм. ун-т «ХАИ», 2009. – №. 43. – С. 232–242

Куприянова В. С. Организационное обеспечение развития гражданской авиационной промышленности Украины / В. С. Куприянова // Экономика промышленности. БИЗНЕС ИНФОРМ. – 2011. – №1-2011. С. 39–43

Державна авіаційна служба України (Державіаслужба України) [Електронний ресурс]. Режим доступу: http://www.avia.gov.ua

Наказ Міністерства транспорту України від 21.06.2002 № 418 «Про затвердження Порядку проведення експерименту щодо розвитку внутрішнього ринку авіаційних перевезень на період з 01.07.2002 р. по 30.09.2002 р.»

Печорина Н. Украинские авиаперевозки: административные методы «задавят» скромный рост? /Наталья Печорина, Андрей Фомин // журнал «Взлет». –2008. – № 10.2008 (46). С. 40–48

Експлуатаційна директива Державної авіаційної адміністрації України від 18.12.2007 р. № ЕД-01-07 «Експлуатація літаків, що не обладнані системами БСПС II (ACAS II), TAWS (EGPWS) та ELT»

Синицына Е. «Открытое небо» прикрыли. Совместное авиапространство заработает не раньше 2013 года / Елена Синицына, Игорь Бурдыга // «Коммерсантъ Украина». – 2012. – №101 (1591). – 03 июля 2012.

Куклінський М.В. Ступінь інтеграції України в міжнародну багаторівневу систему управління безпекою польотів / М.В. Куклінський, Т.В. Холявкіна // Вісник НАУ. –2012. – № 3 (52). – С. 52–56

Опубліковано

2013-11-28

Номер

Розділ

Транспортні системи