АЛГОРИТМ КЕРУВАННЯ ПОВІТРЯНИМ СУДНОМ В УМОВАХ РАПТОВОГО ПОШКОДЖЕННЯ РУЛЬОВИХ ПОВЕРХОНЬ

В. М. Казак, Т. В. Будзинська, В. Ю. Міщерякова

Анотація


Проведено дослідження впливу пошкоджень на рульові поверхні.  Розроблено математичну модель такого впливу та методику відновлення керованості літального апарата.


Ключові слова


управління повітряним судном; рульове пошкодження; політ; авіація; літак; планер; аеродинаміка; крило; управління польотом

Посилання


Ежемесячный информационный бюллетень о состоянии безопасности полетов гражданских воздушных судов № 05.15.08, 15.09. — М. : МАК, 1996.

Зарубежное военное обозрение. — М.: Воениздат, 1992. — № 9.

Казак В. М. Методика вибору алгоритму планування експерименту для проведення досліджень впливу ушкоджень поверхні ЛА на його керованість // Вісник НАУ. — 2003. — № 1. — С. 87—90.

Комаров А. А. Надежность воздушных судов. — К. : КМУГА, 1995. — 416 с.

Симонов М. П. Из истории создания СУ-27// Крылья Родины. — М. : МО, 1999. — № 7. — С. 3—7.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


E-ISSN 2310-5461, ISSN 2075-0781

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Unported License.

Ulrich's Periodicals DirectoryIndex CopernicusDOAJSSMРИНЦWorldCatCASBASEDRIVERНаціональна бібліотека ім. ВернадськогоНауково-технічна бібліотека НАУ