ВАРІАЦІЙНА ПРЯМА ЗАДАЧА ПРОГНОЗУВАННЯ РОЗВИТКУ ТРАНСПОРТНИХ АВІАЦІЙНИХ СИСТЕМ

Автор(и)

  • M. Oleg National Aviation University

DOI:

https://doi.org/10.18372/2310-5461.18.4924

Ключові слова:

авіаційна система, математична модель, прогнозування, транспортна система

Анотація

У статті розглянута задача побудови моделі прогнозування розвитку транспортних авіаційних систем. Для цього був використаний методу Понтрягіна для вирішення варіаційних задач. Наведено рішення задачі, як у загальному випадку, так і в окремому випадку, коли розглядається тільки дві конкуруючі авіаційні системи. Для окремого випадку, було визначено умови оптимальності комплектації авіаційних загонів однією або двома конкуруючими авіаційними системи за умови досягнення максимальної ефективності транспортної системи протягом заданого відрізка часу. При цьому було встановлено, що умови конкурентоспроможності авіаційних систем, а також їх монопольність справедливі при не залежних від часу інтенсивностях асигнувань на розвиток транспортних систем і втрат авіаційних систем, а також від часу і кількості авіаційних систем, інтенсивності функціонування, вартості створення, інтенсивності продажу за кордон та річних експлуатаційних витрат.

 

Посилання

Smith D. Dynamic Programming: A Practical In-troduction, Ellis Horwood/ D. Smith.– London, 1991

Boyce William E. Elementary differential equa-tions and boundary value problems / William E. Boyce, Richard C. DiPrima – 7th ed.

##submission.downloads##

Опубліковано

26.06.2013

Номер

Розділ

Експлуатація повітряного транспорту