Закон управління наявною енергією повітряного судна під час автоматичного виходу на друге коло

В. С. Морозов

Анотація


Показано результати дослідження режиму автоматичного виходу повітряного судна на друге коло шляхом оцінки наявної енергії. Процес автоматичного виходу повітряного судна на друге коло розглянуто як просторий маневр літака. Надано результати чисельного моделювання режиму автоматичного виходу літака на друге коло з урахуванням обмеження на кут крену. Розроблено закон управління наявною енергією повітряного судна, який враховує одночасно і поточний крен, і фактичне значення наявної енергії. При цьому забезпечується розгін повітряного судна за швидкістю та набор висоти, а також вимога щодо забезпечення мінімального градієнту  траєкторії виходу на друге коло

Ключові слова


автоматичний вихід літака на друге коло; закон управління наявною енергією літака; система автоматичного управління

Посилання


Морозов С.В. Автоматичний ви-хід літака на друге коло за критерієм ене-ргетичного швидкісного підйому.// Наукові вісті НТУУ “КПІ”. – 2008. – №2(58). – С. 68-74.

Динамика полета/Ефремов А.В., Захарченко В.Ф., Овчаренко В.Н. и др.; под ред. Бюшгенса Г.С. – М.: Машиностроение, 2011. – 776 с.

Руководство по сертификации самолетов транспортной категории в части средств автоматического управления на соответствие требованиям АП-25. Часть 1. –М.: ЛИИ им. М.М. Громова, 1991. – 25 с.

Пахненко В.Л., Трюхан О.Н., Савченков Ю.Г. Особенности практической аэродинамики самолета Ан-124. – К.: КВВАИУ, 1992. – 112 с.


Повний текст: PDF

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Ліцензія Creative Commons
Цей твір ліцензовано за ліцензією Creative Commons Із зазначенням авторства - Некомерційна - Без похідних творів 3.0 Неадаптована

ISSN 2073-4751