Analysis of the ticket as a queuing system

Authors

  • Н. В. Кірхар Національний авіаційний університет

DOI:

https://doi.org/10.18372/2073-4751.3.6415

Abstract

The aim is to develop mathematical models based on queuing theory, by which to explore issues air.The comparative analysis models. When planning for possible queues arising from ticket salesprovided some limiting cases, for example, the maximum queue length and the ability to overflow thebuffer memory.

Author Biography

Н. В. Кірхар, Національний авіаційний університет

Інститут комп’ютерних інформаційних технологій

 

References

Бочаров П. П., Печенкин А. В. Теория массового обслуживания: Учебник. – М.: Изд-во РУДН, 1995. – 529 с.

Броди С.М., Погосян Н.А. Вложенные стохастические процессы в теории массового обслуживания – К.: Науко-

ва Думка 1973. – 126 с. 3. Воронов А.А, Кондратьев Г.А.,

Чистяков Ю.В. Теоретические основы построения автоматизированных систем управления. – М.: Наука, 1977. –208 с.

Ивченко Г.И., Каштанов В.А., Коваленко И.Н. Теория массового обслуживания. – М.: Высшая школа, 1982. – 256 с.

Issue

Section

Статті